تبدیل pdf به کتاب

تبدیل pdf به کتاب

  • برای مطالعه کتاب به صورت فیزیکی یکی از دغده های مهم تبدیل pdf به کتاب میباشد؛ چرا که بسیاری از منابع در دسترس ما در حال حاضر به صورت پی دی اف میباشد و گاهی اوقات امکان مطالعه از روی پی دی اف نمیباشد و بنابراین تبدیل پی دی اف به کتاب فیزیکی است.

    تفاوت خواندن پی دی اف و کتاب فیزیکی

    در عصر تکنولوژی که بسیاری از محتواها و منابع به صورت آنلاین در دسترس هستند، قاعدتا بخش عظیمی از مطالعه روزانه انسانها به سمت مطالعه از روی فایلهای الکترونیکی و pdf ها و یا کتابهای الکترونیکی رفته است. هر چند محتواهای الکترونیکی همیشه در دسترس هستند و حجم ناچیزی نسبت به کتابهای فیزیکی میگیرند، گاهی اوقات مطالعه از روی نسخه فیزیکی کتاب لطف دیگری دارد. لمس صفحات کتاب و خواندن خطوط و تورق کتاب حس ارتباط مستقیم با کتاب را به انسان میدهد.

     

    تبدیل pdf به کتاب

    چرایی تبدیل فایلهای الکترونیکی به کتاب

    به غیر از لذتی که در خواندن کتاب فیزیکی نسبت به خواند کتاب الکترونیکی یا پی دی اف هست، دلایل دیگری نیز برای تبدیل pdf به کتاب وجود دارد. از جمله برای دانشجویان در کتابهای دانشگاهی گاهی اوقات نیاز به تمرکز بر روی کتاب هست یا اینکه نیاز به یادداشت گذاشتن و نت برداری از روی کتاب میباشد. گاهی اوقات هم نیاز است که روی کتاب علامت بزنیم تا بعدا مراجعه کنیم. در این مواقع نیاز هست که به نسخه چاپی کتاب دسترسی باشد.

     

     

    چاپ افست و دیجیتال آنلاین

    برای چاپ کتاب و  تبدیل فایل pdf به کتاب فیزیکی هم از چاپ دیجیتال و هم از چاپ افست استفاده میشود. البته چاپ دیجیتال به خاطر مزایایی که دارد از قبیل صرفه جویی در مواد اولیه و وقت، دقت چاپ و سرعت کار بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. علاوه بر اینها سفارش آنلاین چاپ و پرینت از طریق سایت باعث میشود تا سرعت ثبت سفارش و دریافت آن پس از آماده سازی بیشتر شود. ضمن اینکه هزینه نهایی کار نیز به خاطر حذف هزینه رفت و آمد پایین تر میاید. در چاپ افست برای اینکه هزینه نهایی بصرفه باشد نیاز به تعداد حداقل تیراژ ۱۰۰۰ هست در حالی که در چاپ دیجیتال شما حتی یک نسخه را هم میتوانید با قیمت مناسب و پرینت ارزان چاپ کنید.

    هزینه تبدیل pdf به کتاب

    هزینه اصلی چاپ کتاب از روی فایل بستگی به تعداد صفحات فایل مورد نظر دارد. البته چاپ سیاه و سفید یا رنگی، پرینت یک رو یا دو رو، ابعاد چاپ، زمان آماده سازی سفارش در هزینه نهایی چاپ فایل تاثیر دارند. راسل پرینت این امکان را فراهم کرده است تا به صورت آنلاین و قبل از ثبت سفارش چاپ فایل از هزینه نهایی کار مطلع شد و پس از بررسی و مقایسه فایل را آپلود کرده و سفارش را با قیمت مناسب ثبت کرد. با این روش مشتری از هزینه نهایی چاپ فایل خود مطلع شده و با خیال راحت سفارش خود را ثبت میکند.

     

     

    صحافی کتاب پس از چاپ

    یکی از امکانات دیگر راسل، سفارش همزمان جلد و چاپ کتاب و صحافی آن پس از چاپ است. هنگامی که سفارش چاپی ثبت میشود براحتی با چند کلیک ساده میتوان صحافی آن را نیز سفارش داد. این کار باعث میشود تا خروجی نهایی کتاب شکیل تر باشد و همچنین ظاهری مشابه یک کتاب چاپی داشته باشد.

    نتیجه گیری

    مقایسه در مورد استفاده از کتابخوان های الکترونیکی یا پی دی اف ها و نسخه چاپی و فیزیکی کتاب بستگی به عوامل مختلفی دارد. بخشی از این عوامل عبارتند از راحتی تورق کتاب فیزیکی، در دسترس بودن نسخه الکترونیکی، هزینه، حجم، یادداشت برداری، علامت زدن و … بالا و پایین و مجموع این عوامل باعث میشود در مورد اینکه تبدیل pdf به کتاب بصرفه باشد یا مورد نیاز بهتر تصمیم گیری شود.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    2 پاسخ
    1. علی
      علی می گوید:

      سلام
      وقت‌بخیر
      اگر داخل فایل pdf تصویر کاور کتاب نبود ، چطور چاپ میکنید ؟

      پاسخ
      • milad_admin
        milad_admin می گوید:

        سلام وقت شما بخیر
        سعی میکنیم عنوان کتاب در روی جلد و قسمت عطف چاپ کنیم.

        پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
    خیالتان راحت باشد :)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.