پایان نامه صحافی شده

صحافی پایان نامه 📚

  • امروزه در تمامی دانشگاه ها، معمولا دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیاری از رشته ها پس از گذراندن دروس دانشگاه باید یک پایان نامه با موضوعی مشخص به اساتید مربوطه ارائه دهند و از آن دفاع کنند. دانشجویانی که با زحمت فراوان و صرف وقت و انرژی زیاد نتایج تحقیقات خود را به صورت یک پایان نامه آماده می کنند، در نهایت می خواهند آن را با ظاهری مناسب به اساتید خود ارائه دهند، به همین علت چاپ و صحافی پایان نامه اهمیت پیدا می کند.

    این پایان نامه ها قاعدتا باید پرینت و چاپ شود و به شکل مناسبی در اختیار اساتید قرار بگیرد. از این رو دانشجویان نیاز به آماده سازی و چاپ و صحافی پایان نامه خود دارند. راسل پرینت به صورت آنلاین امکان چاپ و پرینت و صحافی آنلاین پایان نامه شما را با پرینت ارزان دارد.

     

    چاپ پایان نامه

    صحافی پایان نامه

    همانطور که می دانید بعد از پرینت پایان نامه نیاز به صحافی آن می باشد تا تحقیقاتمان با سر و شکلی مناسب در اختیار افراد بویژه اساتید مربوطه قرار بگیرد. راسل پرینت این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بویژه دانشجویان عزیز بتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارش چاپ و پرینت و صحافی برای پایان‌نامه خود را بدهند. به این ترتیب هم در وقت افراد بویژه دانشجویان صرفه جویی می شود و هم پایان نامه به سرعت آماده میشود.

    صحافی پایان نامه
    نمونه جلد سرمه ای ساده

    رعایت قوانین چاپ 

    هر دانشگاه برای پایان نامه دانشجویان خود از قوانینی برخوردار است که دانشجویان ملزم به پیروی از این قوانین هستند. از جمله قوانین دانشگاه ها رنگ جلد پایان نامه برای ارائه به اساتید می باشد. هر دانشگاه ممکن است رنگ خاصی برای مقطع خاصی انتخاب کرده باشد. در فرم چاپ راسل به راحتی می توانید بر اساس قوانین دانشگاه رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.

    سفارش آنلاین صحافی پایان نامه

    راسل پرینت کار شما را برای پرینت و صحافی پایان نامه آسان کرده است. شما به راحتی می توانید از طریق سایت سفارشات خود را ارسال کنید و در هرجای کشور آن را تحویل بگیرید. برای سفارش پایان نامه به صورت آنلاین می توانید دکمه ی زیر را فشار دهید و وارد صفحه سفارش چاپ پایان نامه شوید.

    یک فرم ساده موجود هست که با پر کردن آن، در انتهای فرم به شما قیمت اعلام می شود. با تکمیل سفارش و آپلود فایل وارد سبد خرید می شوید و مراحل پرداخت را انجام می دهید. ما در اسرع وقت سفارشات پرینت و صحافی شما را با کیفیت مناسب انجام می دهیم و به شما می رسانیم.

    پایان نامه طلاکوب

    دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق خواسته ی اکثر دانشگاه ها باید پایان نامه دورو طلاکوب شده به دانشگاه تحویل دهند. برای این گونه از پایان نامه ها در فرم سفارش در قسمت جلد پایان نامه یکرو است یا دورو، شما می بایست دورو را انتخاب بفرمایید.

    قیمت و تعرفه

    صحافی پایان نامه با توجه به نوع صحافی ممکن است قیمتهای متفاوتی داشته باشد. شما در راسل پرینت با پر کردن فرم ساده چاپ پایان نامه از قیمت و هزینه چاپ و صحافی پایان نامه آگاه شوید. ما سعی کرده ایم با قیمت مناسب خدمات مناسبی را در اختیار شما بگذاریم. با ما تماس بگیرید، ما هوای شما را داریم.

     

    شما عزیزان می توانید در لینک بالا توضیحات مربوط به این بخش از خدمت راسل پرینت را مشاهده کنید. در صورت پرسش هرگونه سوال یا ابهام می توانید با همکاران ما در راسل پرینت تماس بگیرید. تلفن های تماس در انتهای سایت درج گردیده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    2 پاسخ
    1. فرحناز
      فرحناز می گوید:

      سلام وعرض ادب خوب بود ولی کاش قیمت اشاره میشد قیمت چاپ بصورت کتاب

      پاسخ
      • milad_admin
        milad_admin می گوید:

        سلام و وقت بخیر
        در قسمت چاپ کتاب قیمت ها بروز هست میتونید ملاحضه بفرمایید.
        باتشکر

        پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
    خیالتان راحت باشد :)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.