چاپ دیجیتال آنلاین

چاپ دیجیتال آنلاین

  • چاپ دیجیتال

    چاپ دیجیتال یکی از روش‌های تبدیل فایل و تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی و اصطلاحا پرینت آنها است. در گذشته چاپ دیجیتال هزینه های زیادی داشته است اما در حال حاضر افزایش توان ماشین‌های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت و پایین آمدن هزینه تمام شده باعث شده تا چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست باشد.

    چاپ دیجیتال آنلاین

    سرعت چاپ دیجیتال

    چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست به خاطر حذف برخی مراحل پیش از چاپ از قبیل ایتوگرافی، زینک و سیلندر از سرعت بیشتری برخوردار است و در جاهایی که تیراژ خیلی بالایی مورد نیاز نباشد و سرعت نیز اهمیت بالایی داشته باشد، میتوان از چاپ دیجیتال استفاده کرد. ضمن اینکه این ویژگی را دارد که تا لحظه قبل از شروع چاپ میتوان در محتوا تغییرات ایجاد کرد. همچنین در چاپ دیجیتال مواد اولیه و نیروی انسانی کمتری درگیر میشوند که نسبت به چاپ افست برتری بیشتری ایجاد میکند و باعث کاهش هزینه و افزایش سرعت میشود.

     تفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال

    کاربرد چاپ دیجیتال

    در چاپ دیجیتال میتوان انواع مختلفی از چاپها را انجام داد. از قبیل چاپ جزوه، چاپ کتاب، چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ فوری کارت ویزیت که با سرعت بالا و کیفیت مناسب انجام میشود. علاوه بر این در چاپ دیجیتال امکان تهیه و چاپ نمونه اولیه یک کتاب وجود دارد.

     

     

    همچنین انعطاف پذیری چاپ دیجیتال این امکان را میدهد تا محتوا را به صورت دلخواه در دفعات مختلف تغییر داد. تغییرات محتوایی میتواند شامل تغییر متن، تغییر جلد، تغییر رنگ و تغییر ابعاد باشد و با تغییرات جدید آن را به دست چاپ سپرد بدون اینکه هزینه اضافی مانند چاپ افست در بر داشته باشد.

     

     

    چاپ دیجیتال آنلاین

    با توجه مزایای چاپ دیجیتال، این روش برای بسیاری از افراد میتواند کاربرد داشته باشد. اما همه به چاپخانه های دیجیتال به صورت حضوری دسترسی ندارند به همین دلیل راسل پرینت این امکان را فراهم کرده است تا با پرینت آنلاین و همچنین قیمت مناسب و پرینت ارزان تر نسبت به جاهای دیگر، امکان چاپ دیجیتال آنلاین برای همه در سرتاسر کشور فراهم شود. راسل برای راحتی مشتریان خود، به صورت آنلاین سفارشات را دریافت و به صورت پستی یا پیک آنها را ارسال میکند.

     

     

    نحوه سفارش چاپ به صورت آنلاین

    این کار آسان است. شما خیلی ساده وارد لینک چاپ جزوات آموزشی یا چاپ کتاب یا چاپ لیبل شوید و با پر کردن فرم و آپلود فایل کار چاپ دیجیتال خود را  به ما بسپارید. ما در اسرع وقت سفارشات شما را با کیفیت مناسب انجام میدهیم و به دست شما میرسانیم.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
    خیالتان راحت باشد :)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.