مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر

مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر

  • سفارش پرینت های شخصی و شرکت ها و موسسات خصوصی، دولتی و خصولتی به شرکت ها و موسسات چاپ و نشر مزایا و فوائدی را عاید ما و موسسات متبوع ما می نماید که در ادامه به برخی از  موارد مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر اشاره می نماییم.

    ۱_ هزینه های پرینتر

     

    اولین و شاید مهمترین دلیل از مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر هزینه های پرینتر و پرینت است. برای پرینت بصورت شخصی یا برای موسسات متبوع اولین اقدام خرید پرینتر می باشد. با توجه به قیمت های سر سام آور دستگاه پرینتر و افزایش روز افزون این قیمت ها خرید دستگاه پرینتر جهت انجام امورات شخصی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد. همچنین برای موسسات مختلف با تعداد محدود پرینت نیز بنا به دلایل متعدد  مقرون به صرفه نیست.

    انواع پرینت و نیاز به انواع دستگاه پرینتر

    امروزه بر خلاف گذشته انجام پرینت دیگر امری ساده نیست. در گذشته فقط پرینت به یک مدل و صورت انجام می پذیرفت و بعدها نیز نهایتا به دو صورت سیاه و سفید و رنگی ، اما اکنون با انواع پرینت و پرینتر مواجه هستیم ، پرینت رنگی ، سیاه و سفید ، سه بعدی در ابعاد مختلف و غیره ، که هر یکبه دستگه پرینتر مخصوص خود نیاز دارد.

    با توجه به حجم کار موسسات خرید برخی از این انواع با توضیح ضرورت و نیاز فوری به پرینت قابل توجیح است اما خرید انواع پرینتر و انجام همه امور در موسسه قطعا مقرون به صرفه نمی باشد .

    تحمیل هزینه تعمیر و نگهداری

    با افزایش روز افزون قیمت پرینتر قیمت قطعات یدکی ، خدمات تعمیر و نگهداری و غیره نیز افزایش قابل ملاحظه ای یافته است. سرویس های دوره ای که لغو و نادیده گرفتن آن نیز در آینده هزینه های بیشتری را به ما تحمیل خواهد نمود و…

    مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر

    ۲_ حذف پرینت های غیر ضروروی

    اکثر کاربران به هزینه پرینت های روزانه خود فکر نمی‌کنند و بدون توجه به هزینه استهلاک دستگاه ، کاغذ ، کارتریج و غیره اقدام به پرینت برخی موارد غیر ضروری می نمایند در مواردی مشاهده شده است که در یک دفتر شاید بیش از ۴۰% صفحات پرینت شده در طول روز کاری ، در پایان روز دور ریز می شوند. ممکن است آگاهی از هزینه های تحمیل شده درصد اسراف کاری ایشان را کاهش دهد اما سفارش این محصولات به شرکت های چاپ و نشر می تواند این اسراف و اجحاف را به صفر برساند .

    ۳_ حذف پرینت های مجدد

    به مراتب مشاهده شده است اسناد و مدارک یا جزوه های آموزشی و غیره که می تواند توسط افراد مختلف استفاده و مطالعه شود ، فقط و فقط بعلت دسترسی آسان به پرینتر، چاپ و سپس بلا استفاده رها یا معدوم گریده است. هزینه های تحمیلی از این طریق شاید برای یکبار ملموس نباشد لکن با جمع موارد متعدد مشاهده می گردد که چقدر زیان به موسسه ی مطبوع ما وارد می کند .

    ۴_ حذف پرینت های شخصی

    به علت دسترسی به امکان چاپ و پرینت ، حتی در مواردی که افراد نیاز به کپی مدارک داشته اند با اسکن مدارک پرینت آن ها را تهیه و ارائه نموده اند .علاوه بر هزینه های مرتبت با دستگاه پرینتر هزینه استفاده بی رویه از کاغذ نیز به مجموعه تحمیل می گردد. از مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر کاهش پرینتهای شخصی است.

    ۵_ خرید بهترین نوع کاغذ

    در پرینت های شخصی ، پرینت در ادارات و موسسات مختلف همواره بدون توجه به نوع پرینت و نوع کاغذ مورد نیاز فقط از یک نوع کاغذ که معمولا گران ترین نوع کاغذ موجود در بازار نیز می باشد استفاده می گردد . در حالی که در چاپخانه ها شما با هزینه ای کمتر بهترین نوع کاغذ متناسب با نیاز چاپی خود را با کمترین هزینه به دست می آورید . البته برای این کار میتوانید مشاوره نیز بگیرید.

    ۶_  صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی

    جهت استفاده از از دستگاه پرینتر نیاز به استفاده از نیرویی کار آمد می باشد تا با آموزش نحوه ی صحیح استفاده از دستگاه پرینتر هم پرینت هایی با کیفیت مناسب انجام پذیرد هم مانع از آسیب به دستگاه گردد . لذا هزینه های حقوق و مزایا ، بیمه و غیره از هزینه هایی است که به موسسه تحمیل می گردد .

    ۷_ پول اضافی  برای پرینت های باطله پرداخت نکنید

    در هنگام پرینت های شخصی یا در موسسات ، بعلت عدم آگاهی از تنظیمات دستگاه یا عدم تسلط کامل به امکانات دستگاه های پرینت و یا هر دلیل غیر موجه دیگری تعداد قابل ملاحظه از صفحات پرینت گرفته شده به کاغذ باطله تبدیل شده و دور ریز می گردد . لکن در ارتباط با شرکت های چاپ و نشر شما با افرادی حرفه ای در چاپ سر و کار دارید که اولا به علت تخصص ایشان در امور محوله شما با این مشکلات مواجه نمی شوید . ثانیا در صورت مواجهه هزینه های تحمیلی به عهده شما نمی باشد .

     

     

     

    ۸_ عادت به انجام پرینت‌ های بی ‌فایده

    حتما شما هم با کاربرانی مواجه بوده اید ، کارکنانی که فکر می‌کنند باید هرسند و مدرک یا ایمیل یا مطب جالبی که مطالعه نموده اند یا  قسمتی از تحقیقاتی که خوانده‌اند و … را پرینت بگیرند و نزد خود نگهدارند . بیشتر افراد از هزینه های چاپ خود آگاه نیستند و فوراٌ به محض احساس نیاز اقدام به  پرینت‌ می نمایند . از دیگر مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر پرینت در صورت ضرورت است.

     

    ۹_ حذف محدودیت ها از مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر

    از دیگر مزایای سفارش پرینت به موسسات چاپ و نشر،  تنوع محصولات و گزینه ها و انتخاب هر یک از محصولات موجود و گزینه های مورد نظر برای چاپ و پرینت می باشد . شما می توانید پس ازبار گزاری فایل مورد خود برای پرینت نوع چاپ ، نوع جلد، رنگ جلد ، نوع کاغذ و غیره  را انتخاب نمایید . در صورتی که همین انتخاب های به ظاهر ساده برای شما در موسسه مطبوع بدون صرف هزینه های گزاف میسر نبود . به عنوان مثال شما میخواهید جزوه آموزشی یا گزارش کار خود را به مافوق یا هیات مدیره و… ارائه دهید .ابتدا مطلب خود را برای موسسه مورد نظر بارگذاری می کنید و ضمن انتخاب  جلد مورد نظر منتظر دریافت جزوه خود می مانید .

    ۱۰_ شفاف بودن میزان هزینه های پرینت سالانه ، ماهانه یا حتی روزانه

    علاوه بر بسیاری از مزایای دیگر که برای انجام پرینت در تعامل با شرکت های چاپ و نشر به جای انجام آن توسط خود یا موسسات متبوع  متصور است شفاف بودن هزینه های پرینت و چاپ بصورت سالیانه ، ماهانه یا حتی روزانه است که ما به چه میزان هزینه نموده ایم آیا رقم قابل قبولی است یا باید صرفه جویی بیشتری نماییم یا با صرفه جویی های انجام شده مبلغی ذخیره شده یا هزینه تبلیغات بیشتر و غیره تامین شده است.

     

     

     

     

     

    در ارتباط با شرکت ها یا موسسات چاپ و نشر می توان بصورت آنلاین و با سرعتی قابل ملاحظه در تمام ساعات شبانه روز در ارتباط بود. یکی از مزیتهای اصلی سفارش پرینت آنلاین مشخص بودن هزینه های نهایی چاپ و امکان پرداخت هزینه ها به صورت برخط  است. همچنین در این نوع سفارشات پس از براورد هزینه امکان مقایسه قیمت ها با سایر شرکت ها فراهم است .

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
    خیالتان راحت باشد :)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.